sobota, 21 sierpnia 2010

Wymianka ATC u Kasmatki

Postanowiłam wziąć udział w Wymiance ATC organizowanej przez Kasmatkę.Do wyboru były trzy tematy:
1.Wakacje
2.Koty
3.Moja przyjaciółka-Torebka

Początkowo myślałam,że uda mi się zrobić ATC-iaki na wszystkie trzy tematy ale niestety poczułam się gorzej i nie miałam siły na więcej niż jeden z tematów.Wybrałam temat pierwszy-Wakacje.
Ach te wakacje...

A oto moja interpretacja tematu:




Przyznam szczerze,że trochę się przy nich napracowałam - ale to żadna nowość bo pracowitość i skrupulatność mam już we krwi.

Przypominam też o organizowanym przeze mnie KONKURSIE.Ponieważ jest czas urlopów przedłużam czas zgłoszeń do końca sierpnia.

3 komentarze:

  1. O, jestem pod wrażeniem Twoich ATC :) Ja coś do tej małej formy nie mogę się przekonać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja szczerze mówiąc ostatnio też jakoś nie mam cierpliwości do ATC-iaków.Ale pomysł na temat:"Wakacje"przyszedł mi od razu do głowy.Miałam jeszcze pomysł na temat:"Koty" ale zabrakło cierpliwości i mobilizacji aby wykonać te ATC-iaki.Może kiedyś...Póki co też mam dosyć tej formy jak to określiłaś i chyba na jakiś czas dam sobie spokój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ateciaki wyszły super. Podziwiam Twoją pomysłowość i mam nadzieję, że jeden z nich trafi do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń