piątek, 6 sierpnia 2010

Kartka ale dla kogo???-KONKURS!!!

Oto kartka,która powstawała stosunkowo długo,bo aż od Dnia Ojca.Początkowo miała być przeznaczona dla mojego taty ale potem okazało się,że na kartkę dla taty mam już inny pomysł i pierwsza z kartek została potraktowana "po macoszemu".Niedawno przygotowując kartkę imieninową postanowiłam dokończyć zaczętą kartkę,z tym,że kompletnie nie wiem na jaką okazję mogłaby być przeznaczona???
Dlatego ogłaszam konkurs na nazwę tej kartki-konkretnie chodzi mi o przyporządkowanie jej na jaką okazję można by ją podarować i komu???Na wszystkie propozycje czekam do 20 sierpnia.Wśród osób biorących udział w konkursie rozlosuję prezent niespodziankę.Osoby chętne i pragnące wziąć udział w konkursie proszę o zostawienie komentarza pod tym postem oraz o reklamę mojego konkursu na swoim blogu.
A oto wspomniana wyżej karteczka:

5 komentarzy:

  1. No to może spróbuje jako pierwsza :) Choć na wstępie należy zaznazyć, że jest oczywiście śliczna i doskonała na różne okazje. Ja osobiście skłaniałabym się ku imieninom. Dzięki swojej formie i kolorystyce idealna dla płci męskiej, choć oczywiście kobieta również niezmiernie by się z niej uciezyła ;) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Moni:D Kartka przecudna dużo rzeczy mi przychodzi na myśl kiedy na nią patrzę ... okazje jak imieniny i urodziny to podstawa ale ja dałabym ją moim rodzicom z okazji rocznicy ślubu :) dlaczego? bo przeżyli ze sobą wiele lat i bywało różnie ... koronkowo, kwitnąco, barwnie ale i ciemnych chwil nie brakowało, niby różano ale jednak z kolcami :) mimo tego wszystko razem tworzy przepiękną całość jak na Twojej karteczce

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Moniu, tu anima.
    Postanowiłam wreszcie odwiedzić Twojego bloga, napisać cokolwiek. Trwało to tak długo, bo dość długo trwa mój zastój...hm...emocjonalno-jakiś tam. Po prostu nie wiedziałam co napisać. I po co. Gorzej się czuję, jakoś mi się od świata na odległość lepiej trzymać. Ale nie chcę już tak...
    Piękne te Twoje dzieła Monia. Sama kiedyś chciałam robić takie rzeczy. (Tyle rzeczy chciałam...)
    To naprawdę cudnie, że masz w sobie tak kreatywnego ducha. Oby Cię nigdy nie opuścił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest śliczna. Bardzo podoba mi się jej kolorystyka. A co do okazji, myślę, że jest uniwersalna. Właściwie może być na każdą okazję dla osoby dorosłej. Chociaż... najbardziej kojarzy mi się imieninowo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest piękna. Jak zwykle ślicznie wkomponowałaś tu piórko :) A co do okazji...hmmm...podobnie jak Edyta uważam, że to jest kartka uniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń