środa, 14 lipca 2010

Praca twórcza :)))

 Wracam powolutku,powoli do "świata żywych".Czuję się jak na wakacjach-chociaż jestem właściwie tylko i może aż na zwolnieniu lekarskim.
Do niedawna określałam siebie słowem: Artystka .Zostałam jednak sprowadzona na ziemię i dowiedziałam się,że Artysta to człowiek,który ma wykształcenie w tym kierunku,którego ja nie mam.:(Szkoda trochę ale nic...
Mam artystyczną duszę!Wiem i jestem o tym przekonana w 100 %.Mam zdolności i wszelkie predyspozycje aby spełniać się zawodowo jako arteterapeuta.Muszę tylko uzupełnić konieczne wykształcenie i pracę na pewno znajdę.Z resztą nie zamierzam się teraz tym zamartwiać.Chcę się skupić na nauce i realizowaniu swoich zdolności i umiejętności najlepiej jak tylko potrafię.
Zamierzam też pokazać na blogu kartkę jaką zrobiłam dla TATY z okazji Dnia Ojca.Ułożyłam również dla Niego ośmiowersowy wiersz.
Niestety zdjęcie kartki pojawi się dopiero jutro.Mimo wszystko zapraszam do obejrzenia i skomentowania.Myślę,że będzie co podziwiać i komentować.
Pozdrowienia dla wszystkich zaglądających do mojego "świata pasji" :)))

I na koniec informacja dla wszystkich zainteresowanych:

JESTEM - ŻYJĘ - TWORZĘ
Ps.Zdjęcie będzie wklejone-Cierpliwości...



1 komentarz:

  1. Duszę artystyczną niewątpliwie masz! :)
    Uzupełniaj wykształcenie - na to nigdy nie jest za późno! :) Życzę konsekwentnego dążenia do celu, na pewno się uda! :)
    Czekam na pokaz kolejnych karteczek :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń