piątek, 21 maja 2010

"(...)Szanujmy wspomnienia, smakujmy ich treść Nauczmy się je cenić( ...)"

Dzięki nowej zabawie (tak mi się przynajmniej wydaje,że jest nowa),do której zostałam zaproszona przez Edytę mogłam powrócić do  wspaniałych i miłych wspomnień,z czasów dzieciństwa.Oj jako dziecko to trochę broiłam i psociłam a właściwie psociłyśmy razem z siostrą,a potem odbywałyśmy kary za niegrzeczne zachowanie.Może nie jest to dziesiąte zdjęcie,ale niewątpliwie pochodzi z dalekiej przeszłości.To jedno z najstarszych zdjęć,które znalazłam w swoim komputerze pokazuje jakie z siostrą byłyśmy grzeczne:))).
Ja-starsza siedzę na kolanach u mojej cioci.Natomiast siostrę na kolanach trzyma mama.Oto wspomniane zdjęcie:


Jest to zdjęcie z archiwalnych zbiorów,zeskanowane na potrzeby wykonania albumu,w prezencie,na kolejne urodziny cioci.
Może nie prędko odpowiedziałam na zaproszenie do zabawy,ale od kiedy w domu pojawił się mój siostrzeniec,życie rodzinne praktycznie kręci się wokół tego maluszka.Ja jako ciocia i mama chrzestna mam również swoją rolę do spełnienia.Stwierdziłam,że dziecko to prawdziwy cud natury.
Być może kiedyś uda mi się wkleić Jego zdjęcie-jak siostra pozwoli oczywiście:) 

A do zabawy zapraszam Boniusię i Asjah.
Życzę miłej zabawy dziewczyny;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz