środa, 28 kwietnia 2010

Wyróżnienie i zobowiązania z tym związane...Jak miło:)))

Tak się szczęśliwie złożyło,że 15 kwietnia zostałam ciocią.Wiem już też,że będę mamą chrzestną dzidziusia,a to zobowiązuje do pewnych spraw.Kto inny jak nie rodzice chrzestni wspierają rodziców dziecka w Jego wychowywaniu???To rodzice chrzestni są drugimi ważnymi osobami po rodzicach dziecka w jego życiu.
Ale nie o tym chciałam właściwie pisać...
Ja wprawdzie nie mam jeszcze własnego maleństwa ale czuję,że mój siostrzeniec jest mi bardzo bliski i traktuję Go wręcz jak swojego synka.
Chyba oszalałam na punkcie mojego chrześniaka ale to nic dziwnego...-raczej powiedziałabym normalne,kiedy pojawia się małe dziecko na świecie.
Postanowiłam Go więc wyróżnić.Niech czuje,że jest wiele osób,które się o Niego troszczą.
Jako,że w okolicach czerwca ma odbyć się chrzest postanowiłam zrobić kartkę z tej okazji.
Chrzest Święty to niezwykle ważne wydarzenie w życiu małego człowieczka.Musi mieć jakąś pamiątkę,żeby kiedyś jak dorośnie miał okazję do wspomnień.
Właściwie zrobiłam dwie kartki i obie znalazły już swoich odbiorców-czekają jedynie na dzień,w którym odbędzie się uroczystość.
Pierwsza z kartek jest dla mojego siostrzeńca Szymka:



Może znowu będę nieskromna ale wydaje mi się,że całkiem nieźle mi wyszła.

Druga z kartek-równie piękna,jest dla dzidziusia-też chłopczyka,który urodził się dzień wcześniej od Szymka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz