czwartek, 11 marca 2010

Pierwsze wyróżnienie :))) - Jak miło...

Kilka dni temu a dokładnie 9 marca otrzymałam moje pierwsze wyróżnienie.Oto i ono:



Przyznała mi je Edyta350.
Bardzo dziękuję za docenienie mojej pracy.Jest to dla mnie niezwykle cenne,jeżeli słyszę,że komuś podoba się to co robię.Wprawdzie na moim blogu faktycznie niewiele jest jszcze pokazane ale mam nadzieję (podobnie z resztą jak napisała Edyta),że to się wkrótce zmieni.Nawet nie wiecie ile chciałabym jeszcze pokazać...Nie chcę tutaj pisać jakie mam inne ukryte talenty,bo wiem,że inaczej jest kiedy widzi się efekty pracy,udokumentowane na zdjęciach.
Uchylę jednak rąbka tajemnicy i powiem,że biżuteria to nie jedyna ulubiona dziedzina mojej twórczości artystycznej.Myślę,że wkrótce każdy,kto tutaj zagląda przekona się,że w pełni zasługuję na to wyróżnienie,które otrzymałam od Edyty.
Jeszcze raz bardzo dziękuję Edytko i pozdrawiam oczywiście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz